Kilka miesięcy później siedziałyśmy razem w centrum Warszawy przygotowując nasz pierwszy wspólny projekt szkoleniowy. Po 6 latach spędzonych na wspólnych programach rozwojowych stwierdziłyśmy, że chcemy naszym klientom zaoferować coś więcej.

Zastanawiałyśmy się:

  • Co sprawia, że jedni osiągają swoje cele, a inni nie?
  • Dlaczego niektórzy są wytrwali w tym co robią, a inni nie?
  • Jak to jest, że jedni cieszą się każdą chwilą, nie posiadając nic, a inni nie cieszą się niczym, pomimo że mają bardzo wiele?

Po tym, jak trafiłyśmy na Reiss Motivation Profile®, od razu wiedziałyśmy, że to jest odpowiedź na nasze pytania!
23go grudnia 2014 roku, niespełna kilka miesięcy po pierwszej rozmowie ze Stevenem, założyłyśmy Instytut Durkalskiego RMP Polska.
Edukujemy, prowadzimy szkolenia, seminaria i warsztaty związane z motywacją w biznesie i życiu prywatnym, jak również
przeprowadzamy certyfikację na RMP-Mastera.

Indywidualność, prostota i długotrwałe wyniki:

Naszą pracę rozpoczynamy od poznania potrzeb klienta. Proponowane przez nas rozwiązania charakteryzuje prostota. Tym co się dla nas liczy, jest wprowadzanie rozwiązań, które będą miały długotrwałe znaczenia w biznesie.

Biuro i praca zdalna:

Nasze biuro mieści się w Warszawie na urokliwej Saskiej Kępie. Tam przeprowadzamy szkolenia, spotykamy się z klientami i tymi, którzy chcą do nich należeć. Bardzo cenimy sobie zalety pracy zdalnej - wiele osób z którymi współpracujemy (również Ewa) mieszka w innych miastach lub poza granicami kraju. Dzięki wielu narzędziom online możemy czuć się jednym zespołem.


Ewa Jochheim

Jestem kreatywną optymistką z niewyczerpalnymi pokładami energii. Synów uczę tolerancji i otwartości, a w życiu kieruję się zasadą, że do pełni szczęścia konieczna jest „szczypta egoizmu”. Motywuje mnie możliwość samostanowienia i wpływu na to, co dzieje się dookoła mnie, oraz ludzie z którymi pracuję. Po studiach ekonomii na Uniwersytecie w Monachium zajmowałam się doradztwem M&A w niemieckich spółkach notowanych na giełdzie. Nauczyłam się tam jak ważna jest etyka w pracy, networking i kreatywne myślenie. Pracując z ludźmi nad ich rozwojem przez ostatnie 10 lat zrozumiałam, że nic w życiu nie daje satysfakcji, jeżeli nie mamy motywacji i pasji do tego co robimy. Chętnie dzielę się wiedzą, publikuję i piszę o tym, jak „Zarządzać poprzez Motywację 3.0”.


Katarzyna Janas

Jestem otwarta na wyzwania i uwielbiam sytuacje, w których inni się poddają i nie wierzą, że się uda. Pozwalam wtedy odkryć im swoje mocne strony i aby uwierzyli w siebie. Doceniam bezpośredniość i współpracę między ludźmi. Notabene cały czas się jej uczę, bo z natury jestem raczej “Zosią samosią”, co nierzadko wypominają mi moje dzieci. Rozpiera mnie energia, uwielbiam podróże i do życia potrzebna jest mi częsta zmiana perspektywy. Uwielbiam być w akcji i szybko się nudzę. To pewnie dlatego studiowałam na 3 uczelniach: WAT w Warszawie, uniwersytecie w Szczecinie oraz Justus-Liebig-Universität w Giessen. Z wykształcenia jestem germanistką, a z zamiłowania managerem i psychologiem, doświadczenie zawodowe zdobywałam w usługach dla biznesu, telekomunikacji, IT oraz mediów.

Iwona Kokoszka

Senior Konsultant i Project Manager Instytut Durkalskiego RMP Polska, trener biznesu, coach ACC ICF, Reiss Profile® Master

Zajmuje się diagnozowaniem motywacji wewnętrznej i wykorzystaniem jej w pracy zawodowej. W Instytucie Durkalskiego prowadzi projekt „Chcieć, móc, potrafić” - wspiera menedżerów w budowaniu skutecznych zespołów. Jej domeną są szkolenia z zarządzania i komunikacji, angażowania i motywowania, budowania marki, wzmacniania pewności siebie. Jest autorką i trenerem programu MIss Impossible - pt. „Odkryj swoje atuty i zwyciężaj jak kobieta”. Napisała książkę „Liderki biznesu” - o kobietach, które zmieniły polską gospodarkę. Doświadczona dziennikarka i wydawca, m.in. Forbes, My Company, Profit, Harvard Business Review, Życie Gospodarcze, Coaching. Absolwentka Zakładu Językoznawstwa Katedry Języka Polskiego Uniwersytetu Warszawskiego. Zdobyła akredytację ACC International Coach Federation. Legitymuje się także innymi certyfikatami w zakresie kompetencji coachingowych, mentoringowych, trenerskich. Jej specjalnością jest rozwój oraz przywództwo osobiste i organizacyjne.

Joanna Religa

Dyrektor Marketingu i certyfikowany Reiss Profile® Master w Instytucie Durkalskiego

Swoją ścieżkę zawodową zaczynałam od studiów marketingowych rozwijając się potem w tym obszarze w warszawskich korporacjach. Przez 4 lata pracowałam jako Account Director w agencji reklamowej Saatchi & Saatchi, potem przez 9 lat jako External Communication Manager odpowiadałam w IKEA Retail za komunikację reklamową marki IKEA na rynku polskim. „Po godzinach” rozwijałam swoją pasję do ludzi na licznych warsztatach rozwojowych i szkoleniach, co 5 lat temu doprowadziło mnie do studiów coachingowych i ponad 250h praktyki w tym zawodzie, a 2 lata temu rozkochało w motywacji wewnętrznej wg metodologii prof. Reissa. Dzisiaj łączę obydwa zawody (marketingowy i coachingowy) wokół jednego serca, jakim jest dla mnie Reiss Motivation Profile®. Prywatnie jestem spełnioną Mamą dwóch synów, miłośniczką slow life i wielbicielką psychologii pozytywnej w codziennym życiu.

Justyna Kozioł

Jasna i czytelna komunikacja – tym dla mnie jest dobry PR, czyli to, czym zajmuję się na codzień. Po ponad 10 latach pracy dla różnych firm i branż, zdecydowałam, że będę wspierać już tylko takie organizacje, w które sama wierzę i z których usług sama bym skorzystała. Instytut Durkalskiego Reiss Motivation Profile® Polska jest taką właśnie organizacją, bo marzę o świecie, w którym dostrzega i docenia się indywidualność i wyjątkowość innych osób. Uważam, że z każdym można się dogadać, jeśli zobaczy się w nim człowieka – niezależnie, czy jest to dziennikarz, prezes dużej firmy, celebryta czy znany bloger. Prywatnie jestem pasjonatką i nauczycielką jogi, miłośniczką pysznej kuchni roślinnej, a nic nie regeneruje mnie tak bardzo, jak czas spędzony w przyrodzie.

Monika Goszczyńska

Odpowiadam w Instytucie Durkalskiego za bieżącą obsługę klientów (fakturowanie, realizację zamówień). Wspieram także administracyjnie w procesie rekrutacyjnym nowych Masterów i projektach szkoleniowych dla klientów biznesowych. 15 lat w pracy z klientami sprawiło, że nie ma dla mnie rzeczy niemożliwych i wierzę, że na każde wyzwanie da się znaleźć skuteczne rozwiązanie. Cenię pracę w Instytucie za elastyczność, dużą swobodę w działaniu, różnorodność i wyjątkową atmosferę współpracy i zrozumienia. W czasie wolnym lubię czytać kryminały i literaturę faktu. A jeśli tylko pojawia się pomysł: PODRÓŻ - jestem chętna natychmiast.

Prof. Steven Reiss – twórca metodyki

Psycholog kliniczny, wykładowca, autor wielokrotnie nagradzanych prac z dziedziny psychologii i psychiatrii.

Ponad 25 lat temu, leżąc w szpitalu w oczekiwaniu na przeszczep, obserwował pielęgniarki, które z poświęceniem zajmowały się pacjentami. Zadał sobie wówczas pytanie, co je motywuje do tak ciężkiej pracy. Obiecał sobie, że jeżeli przeżyje, to do końca swoich dni będzie się zajmował badaniem ludzkiej motywacji.

Pięć lat później jego praca została uwieńczona sukcesem: 9.000 badań na ponad 25 000 respondentów z 4 kontynentów stało się podstawą do stworzenia Reiss Motivation Profile® (RMP) – pierwszego na świecie narzędzia, które w prosty i czytelny sposób bada i obrazowo przedstawia ludzką motywację, dotychczas redukowaną do aspektów finansowych.

Więcej o Stevenie

Zaproszenie do kontaktu

Chcesz poznać nas i nasz sposób pracy?
Chętnie przeprowadzimy inspiracyjny warsztat u Ciebie w firmie.
Lub umów się z nami na pyszną kawę - zapraszamy do nas do biura w Warszawie przy
ul. Alfreda Nobla 9 lok.7

Przejdź do kontaktu