Extrinsic and intrinsic motivation at 30: Unresolved scientific issues.
Behavior Analyst, 28, 1-14. Reiss, S. (2005).
Baza wiedzy
Behavior Analyst, 28, 1-14. Reiss, S. (2005).
Journal of Humanistic Psychology, 45, 41-53. Reiss, S., & Havercamp, S. M. (2005).
Zygon, 39, 303-320. Reiss, S. (2004).
Psychological Reports, 95, 795-802. Olson, Kenneth R. , & Weber, D. A. (2004).
Media Psychology 6, 363-378. Reiss, S. & Wiltz, J. (2004).
Mental Retardation, 42, 77-81. Reiss, S. & Reiss, M. (2004).
American Journal of Mental Retardation, 108, 173-180. Wiltz, J., & Reiss, S. (2003).
Personality and Individual Differences, 32, 839-853. Engel, G., Olson, K. R., Patrick, C. (2002).
Journal for the Scientific Study of Religion, 39, 47-52. Reiss, S. (2000).
Psychological Assessment, 10, 97-106. Reiss, S. & Havercamp, S. H. (1998).
Behavior Research and Therapy, 24, 1-8. Reiss, S., Peterson, R.A., Gursky, D.M., & McNally, R.J. (1986).
In S. Reiss and R.R. Bootzin (eds.), Theoretical issues in behavior therapy. New York: Academic Press, 107-121. Reiss, S., & McNally, R.J. (1985).
Journal of Personality and Social Psychology, 31, 1116-1125. Reiss, S., & Sushinsky, L.W. (1975).
Niestety system szkolnictwa nie pozostawia zbyt wiele miejsca na indywidualne podejście. Edukacja ma swój sztywny schemat, do którego należy się dostosować. Szkoła to forma, do której musi dopasować się każdy
Ohio State University, USA. Reiss, Steven.
Behavior Research and Therapy 1996, Vol. 34, No. 8, pp. 621-632. Reiss, Steven; Havercamp, Susan M.