Aktualności

Przeczytaj w Business & Prestige co motywuje pracowników do działania

Wydaje się, że w czasach ogromnej potrzeby samorozwoju, dostępu do wielu praktyk czy szkoleń z tego zakresu, zaczynamy lepiej rozumieć siebie, a co się z tym wiąże lub przynajmniej powinno – lepiej rozumiemy też innych. Czy na pewno? Potrzeba wzajemnego rozumienia jest ważna nie tylko w życiu codziennym, ale również (a może przede wszystkim) w biznesie, a zwłaszcza w zarządzaniu zespołem. Wiedza na temat osób, z którymi pracujemy pozwala skuteczniej i mądrzej je motywować. Niby oczywiste, a jednak nie do końca. Niestety wciąż zbyt mało uważnie przyglądamy się sobie i innym. Dlatego w strukturach firm – zarówno na niższych, jak i wyższych szczeblach – wciąż pokutuje odwieczna oraz szkolna metoda nagrody i kary. Menedżerom zespołu wydaje się, że w głównej mierze to sukces jest najważniejszy i tyle wystarczy, aby stymulować pracowników do pójścia na przód. Można nawet odnieść wrażenie, że z automatu traktują oni sukces jako motywację samą w sobie. Pytanie tylko, czy dla wszystkich sukces oznacza zawsze to samo? Nawet jeśli cele są wspólne, jak rozwój firmy czy zespołu. Cały artykuł możesz przeczytać TUTAJ.

SPODOBAŁ CI SIĘ
TEN TEKST?
podziel się