Aktualności

Jak zarządzać i motywować pracowników w trudnych dla pracodawcy czasach? Na ceo.pl piszemy o znaczącej różnicy jaką wnosi do zarządzania motywowanie 3.0

W bardzo wielu firmach wciąż pokutuje wiara w to, że pieniądze, podwyżki, premie, prowizje, bony podarunkowe i inne formy finansowego uznania to najskuteczniejszy sposób utrzymywania i motywowania pracowników do tego, aby osiągali założone przez nas cele. Nie da się ukryć, że ten sposób może być bardzo skuteczny – w końcu wszyscy chodzimy do pracy właśnie po to, aby zarobić na utrzymanie siebie i najbliższych, spełnianie swoich marzeń i realizowanie pasji.

Jednak z biegiem lat coś zaczęło się zmieniać. Na rynek pracy zaczęły wchodzić nowe pokolenia, które nie pamiętają czasów niedoboru. Nawet niektórzy menedżerowie na wysokich stanowiskach zaczęli zauważać, że rosnąca pensja podnosi nasze zadowolenie z życia tylko do pewnego pułapu. Kiedy już zaspokoimy swoje potrzeby, zaczynamy dostrzegać, że źródłem satysfakcjonującego życia jest coś więcej, niż tylko pełne konto w banku.

A jak radzą sobie z tym firmy? Jak podnosi skuteczność w zarządzaniu motywowanie 3.0? TUTAJ znajdziesz pełen artykuł, który mieliśmy przyjemność napisać dla www.ceo.com.pl. Możesz go również przeczytać jako pdf: STRONA 1 i STRONA 2

SPODOBAŁ CI SIĘ
TEN TEKST?
podziel się